Varför?

Du är en sån jävla idiot. Jag förstår om du inte vill vara med mig. Jag vill inte ha dig heller. Finns inte en chans i helvetet. Men du har ett barn för i helvete. Bryr du dig inte om henne? Uppenbarligen inte. Jag vill verkligen inte ha dig i mitt liv. Men jag är ju vuxen och vet att för Novas skull måste jag det till en viss del.

Jag stod ut med din otrohet, dina lögner, dina svek och sättet du behandlade mig på i två år. Är jag inte ens värd 10 minuter? Det är det minsta du kan ge mig efter vad du har gjort mot mig. Du verkligen äcklar mig.
Jag vet inte varför du gör som du gör, förmodligen för att göra mig svartsjuk. Det hade endast motsatt effekt. Jag blir äcklad. Skulle inte ens ta i dig med tång. För en vecka sen trodde jag och hoppades verkligen att det skulle bli vi igen. Nu är jag bara glad, jag vet att det aldrig kommer bli så. Det enda du gjorde i ditt spel var att få mig att gå vidare. Hade gärna gjort det som vänner. Men jag behöver inte såna vänner som du.

Jag kanske förlorade min bästa vän när vi blev osams. Men du förlorar så mycket mer. Du förlorar en vän och ditt barn. Men iof, du verkar ju inte bry dig. På söndag åker alla dina saker ut, du är fri att hämta dom vilken dag du vill innan dess. Men sen står inte jag för följderna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback