Toppendag!

Haft en underbar dag med goda vänner på UMP idag. Jag Carro och Linda lagade köttfärssås och spagetti till lunch, sen var Erica och jag på bakhumör, så det blev både kladdkaka och negerbollar till fikat. Så var det med att bli nyttig hahaha! Sen tog Elin och jag en tur på stan, det var riktigt kul. Vi pratade och kollade på kläder och åt lite mat och bara hade kul. Var faktiskt skönt att komma på andra tankar en stund.

Fortfarande sjuk dock. Inte så kul faktist. Nu fick jag slut på tankar för denna gång, eller nej. Men jag bestämde mig för att detta inte skulle bli ett deppigt inlägg.
Yaay! Lyckliga mig!

Kommentarer

Postat av: Micke

Härligt låter mega skoj faktis ;) Hoppas att det smakade gott med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback