Lördag.

Fy fan för att vara sjuk säger jag bara. Vaknade och var täpt i näsan, hade feber, huvudvärk och ont i hela kroppen. Det har fortfarande inte gått över.

Sjukt trött på mina "vänner" också. Finns ingen som är där när det verkligen gäller. En av mina kära vänner lånade jag ut mina sista pengar till för några veckor sen, skulle få tillbaka dom igår, har inte hört ett ord från henne. Vilket är jävligt fittigt eftersom hon vet att jag också har dålig ekonomi. Men hon kommer endast när hon vill ha nåt känns det som.
Vän nr 2 som är jobbig just nu är en tjejkompis jag trodde jag stod nära, men när jag gav henne ett tips kastade hon skit på mig sa att jag inte visste ett skit om henne och började smutskasta mitt liv istället. Så jag börjar ju fundera på vad jag väljer för vänner egentligen. Varför dras jag till skiten?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback