Hej

Idag har jag varit på UMP, det var skitmysigt, som vanligt alltså. Har umgåtts med Emelie idag, har varit asnice att ta igen lite förlorad tid. Igår gjorde jag min fina tatuering. Blev bättre än jag kunde föreställa mig! Är så jävla nöjd. Felet är att jag bara vill göra fler igen haha. Men så är det alltid. Ska ju iof tatuera mig när denna är läkt. Men då ska jag ju bara göra färdigt den tatueringen jag redan har. Borde skriva uppsats egentligen men har varken lust eller ork. Får göra färdigt det imorn. känns som att jag redan ledsnat på skolan, och jag har precis börjat. Så det är väl som vanligt när det gäller mig. Mår fortfarande rätt dåligt, men försöker verkligen få det att bli bättre. Vet bara inte hur jag ska gå till väga.

Kommentarer

Postat av: Micke

Så otroligt vacker ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback