Fredag

Vilken jävla skitdag. Vaknade och insåg att jag var insnöad, men trodde att dom skulle hinna poga tills jag började skolan, men nej. Så har suttit inne hela dagen och varit insnöad. Känner mig som ett burdjur. Så runt tre så bestämde jag mig för att gå ut ändå, och fick verkligen släpa barnvagnen för att det var så tungt i snön. Sen hann jag vara hemma ungefär 40 minuter.. Så kom plogbilen, fan va värdelöst!

Nova åt en hel skål gröt plus lite pure förut. Sen somnade hon som en gris, fick nog lite paltkoma haha. Annars är hon riktigt glad idag. Igår somnade hon runt halv 8, sen sov hon tills klockan var runt 23 tror jag, åt lite och sov vidare. Sååå skönt!  Hoppas hon kan sova lika bra i natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback