Det börjar bli bättre.

Jag tror i alla fall det. Jag menar, när man blivit sårad sviken och nedtryckt i två år är det svårt att få tillbaka självkänslan. Eller ja, det är ju svårt att få tillbaka något man aldrig riktigt haft. Men jag börjar inse att jag fakiskt är nåt att ha.

Var på krogen igår med Jennifer, Ammy, Malin och Emelie, det var skitkul. Jag blev tokraggad på. Trots att jag har putmage efter förlossningen, taxöron till bröst och inte alls kände mig på topp. Det om något boostade ju faktiskt. Att jag sedan valde den mest fixerade och egoistiska killen där var ju en annan sak.
Men det är ju så jag alltid gjort. Dragits till dom som behandlat mig som skit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback