Sjukling

Varit sjuk några dagar. Inte allt för roligt om jag ska vara helt ärlig. Nu börjar jag dock bli bättre. Har bakat bullar idag, sen ska jag hem och städa lite tror jag. Undrar om jag har någon disk hemma.. Hmm.. Jag tycker det är jävligt skönt att stå och diska. Det är så befriande, dock har det gett mig köldskador, eller nja inte diskandet i sig, men när jag går ut och röker efter att jag har diskat och såna saker. Var hos skolsköterskan i måndags och fick det bekräftat, så nu smörjer jag med kortison. Det kanske var i tisdags förresten. Jag minns inte allt. Min granne är en riktig alkis, fick knappt sova inatt för att han och hans vänner festade så mycket, funderar på att byta så att källarrummet blir sovrum istället. Då kan jag ha sovrummet som "kontor".. Eller kan ju ha gitarr keyboard och i framtiden även dator där haha. Ska bara införskaffa en ny dator, och ett nytt skrivbort. Kanske även internet i framtiden. Ska hem till pappa imorn tror jag. Annars får det bli på söndag. Ska packa färdigt det sista. Har som sagt lite kvar. Dessutom råkade jag få med mig syrrans täcke hem.. Då blir hon inte glad när hon åker till pappa och det är borta. Pappa har tydligen köpt hund också. Fast jag skulle väl mer kalla det råtta då den är mindre än Steppen (min katt). Ska lägga ut bilder på dom båda imorn så kan man ju jämföra haha. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback