Hej hej :)

Idag är det måndag, jag gillar det inte. Niclas följde med mig och köpte en säng igår, asnice! Nu behöver jag inte sova på soffan, han klagade dock på att jag sparkade honom i sömnen. Han får skylla sig själv som är så stor :P Haha. Sitter hos pappas exfru nu. Hon bjöd på mat så lånade jag hennes dator en stund. Niclas slickar mig på armen och tycker han är sååå rolig. Hm..

Varit i skolan idag, var helt okej, satt och glodde på film. Träffade många gamla klasskompisar från högstadiet, även mitt ex Richard, han var lite osocial men det gör inget. För övrigt har det varit helt okej, lite mycket med flytten bara, men börjar komma i ordning, fått upp gardiner och sånt i alla fall. Det är kallt i lägenheten dock, men har ringt hyresvärden, han skulle ringa upp. Nu ska jag fortsätta med mitt, ge inte upp hoppet! Jag kommer tillbaka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback