God afton

Halloj i stugan! Här är jag igen! Mätt och belåten, just ätit massa potatisgratäng som för övrigt smakade himmelskt. Sitter hos pappas exfru idag med, vi bakade ju bullar förra veckan och idag bakade vi lite matbröd. Tog hem min älskade lilla Steppen igår, för er som inte vet är det min katt, och nu kanske ni tänker "Men hon är ju allergisk?" :S Jo det är jag, men haft katten sen jag var en sisådär 8-9 år och blev allergisk för ungefär två år sen, eller var det ett? Hum, sommaren 2008 fick jag reda på min allergi, så katten flyttade hem till mamma och Liza, var ju bäst så eftersom att jag bodde på behandlingshem, men dom tröttnade lite på honom nu och det blev ju tal om avlivning. Så var jag i Fjugesta igår för att hämta mina köksstolar som jag köpt av Liza, och då tog jag ju med katten hem samtidigt, vill inte åka dit mer än nödvändigt av förstårliga (förstående?) själ.

Har mått lite dåligt på senaste, haft mycket ångest och såna saker, det kanske beror på att jag just har flyttat och inte är van, eller all stress runt omkring. Vad det än beror på är det ju jobbigt. Men det börjar lätta av lite smått nu tror jag. Det kommer på kvällarna mest och nu är ju klockan bara 18:27 för att vara exakt.. Känner mig som en gammal tant för börjar redan bli trött hahaha. Men det är väl så när man börjar skolan och sånt, man får ju in ett annat tempo på vardagar, då orkar man väl inte hålla igång på helgerna på samma sätt liksom.  Det har hänt så mycket sen jag skrev sist, vet inte ens vart jag ska börja, eller om det ens är någon idé att fortsätta.. Jag menar, det är kanske inte ens någon som läser, iof skriver jag ju för min skull, och inte andras. Jag antar att folk inte sitter som klistrade för att läsa om mitt liv. Men men. Ett litet inlägg blev det ju i alla fall. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback