Första inlägget 10

Jag kommer inte på vad jag ska skriva. Jag har flyttat. Bor i en kartong känns det som haha. Har grejer överallt. Men det blir nog bättre när jag kommit i ordning, tog med mitt kära ps2 så sitter och spelar hela dagarna, får ju inte in några tv-kanaler i nuläget. Men har ju massa filmer. Har inget internet heller. Så blir nog inte mycket bloggande, ska börja skolan så kanske kan sitta lite då. Vem vet. Snart ska jag handla med pappa, sen ska jag hem och laga mat. Men jag skriver nog snart igen! Hoppas jag fortfarande kommer ha kvar mina läsare.. Om jag har några vill säga.. Haha.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Jag läser!!!!

Postat av: Anonym

Icke, läser aldrig jag! Tack för samtalet btw...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback