9/2-10

Jaha, nu sitter man här igen. I skolan. Niclas är med mig. Hade så ont i huvudet igår att jag inte ens kunde stå på benen men blev bättre under dagen och då kunde jag i alla fall åka och handla. Sköönt! Var hundvakt i helgen också. Pappa och Ming skulle på bröllop och behövde hundvakt och då ställde jag upp. Och så färgade jag håret, vill ha det mer naturligt så nu är det brunt. Väldigt vackert om jag får säga det själv. Jag har ont i huvudet idag med, men inte lika farligt, längtar tills jag slutar så jag kan åka hem och lägga mig i soffan och bara slötitta på tv en stund. Nu har jag allt för ont i huvudet för att sitta här. Men men, det kommer en dag imorn också. Fast då är jag inte här. Är ju ledig på onsdagar, och på torsdag ska jag till tandläkaren, minns inte vilken tid. Men men, det löser sig nog ska du se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback