Onsdagen jag sent glömmer

Jag brukar hålla koll på dagar och datum. Jag har bra koll på sånt. Idag kommer jag komma ihåg för att idag, onsdagen den 18/11-09 fick jag svar på om jag får lägenheten eller inte. Jag får den. Från och med 1/1-10 har jag nycklarna i handen. Känns helt super :) Vill bara dansa och hoppa runt av glädje!

Pappa tjatar på mig som att jag är 12 år. Ganska irriterande, han behandlar mig som ett barn, men förväntar sig att jag ska klara av exakt allt. Hur går det ihop? Well, fick ett utbrott på honom som vanligt. Men det löser sig nog.

Pratade med syster i telefon idag också. Vi diskuterade lite om dittan och dattan. Bråkade lite, fräste och sånt. Som vanligt.

Pratat med Niclas i telefon idag med, och gör nu med. Vet inte hur jag ska tänka tycka eller känna. Han gör mig så ledsen, och arg. Här om dagen antydde han att jag var knubbig. Tack så mycket. Och igår sa han att jag var på väg att bli alkis. Bara för att jag var på krogen i fredags och funderar på att gå på fredag igen. Han super mer än mig, men det vägrar han se. Blir som sagt ledsen över detta. Men men. Man kan ju inte få allt i världen.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Såna är dom där karlarna... Fast när de påpekar viktsaker äre ingen idé att bry sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback