Bra torsdag

Haft en underbar torsdag tillsammans med Niclas och Cissi, först så skojade och stojade vi lite, sjöng singstar och bara snackade, sen så åkte Cissi in till stan för att träffa lite andra kompisar, hon kommer tillbaka i morgon. Niclas mamma och syster kommer även hit och hälsar på. Ska bli kul.
Varit en lång rolig men ändå jobbig dag. Man tycker att föräldrar kan vara lite tystare när dom ska ha sex. Har nog men för livet nu. Usch. Funderar på att skicka ett mail till morsan också. Har ett och annat att säga till henne så. Annars är det bra, Niclas och jag snackar stojar och har fått riktigt bra i vårat förhållande på senaste tiden, jag älskar han mer och mer för varje dag.
Han vill spela tv-spel nu, men jag är tveksam, det är sent och jag är trött, vill bara ligga och hålla om och gosa till en bra film :)

Ha det gött, hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback