Tvångsinlägg

Jag vet inte vad jag ska skriva :( Jag blev bara så rädd att Camilla ska slå mig om jag inte gör det. Så nu får jag skriva ett långt intressant inlägg. Ska bara komma på ett bra ämne.

Året rullar mot sitt slut. Om jag blickar tillbaka över 2009 så ser jag både bra och dåliga saker. Blev utskriven från behandlingshemmet, ett steg i rätt riktning. Flyttade ihop med Niclas, några gånger. Och nu är jag därifrån, ett steg i rätt riktning där med, vi klarar inte av ett samboförhållande just nu. Misshandel, sagt upp kontakten med mamma, dåliga saker. Ming flyttade hit, det är en bra sak tror jag. Pappa blev ju glad. Finns ju så mycket mer. Missfall, avskedad från jobbet.. Finns bra saker också, men som sagt. Det har varit ett fullt år. Det gick så fort. Nu sitter jag här, frusen och trött. Funderar på att sova snart. Är jättetrött. *gäspar stort* Men jag kan ju försöka skriva senare idag.. :)

Kommentarer

Postat av: Camilla

MEN LOL! Vadå slå dig? :P

Postat av: Lost Chimaira

Tihi ;) men man fick iaf lära känna dig lite smått. även om vi inte skriver me varandra så jätte mkt ;D



"Att se livet igenom en spegel är som att ta 100 steg bakåt i tiden, Att kunna gå vidare trots förlutna jagar en själv är någon som ytterst få klarar av"

Postat av: Clara

Camilla, men jag var ju rädd :(



Lost Chimaira, vem är du? :O ^^

Postat av: Camilla

Ja men du måste ju skriva om ditt liv :P Ingen annan gör ju det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback