Snart är det höst.

Jag borde börja packa. Men jag vill inte, jag orkar inte. Är helt matt. Att hälla varmt vatten i en plastflaska är inte bra. Jag skriver inte sammanhängande idag. Men jag bryr mig inte. Du behöver inte läsa, det är ju som östersjön...valfritt.. Fattar ni? Val-fritt! Haha. Nu var jag rolig. På fredag går hela flyttlasset! Mamma hade köpt en inflyttningspresent. Jag vet inte hur jag ska reagera. Det var syster som berättade det, hon ska komma hit med den på onsdag. Hon sa att mamma ville ge mig det för att jag ändå är hennes dotter. Men hon vill inte ha kontakt med mig. Det är helt okej för min del. Men det gör så ont när man hör att mamma inte vill ha någon som helst kontakt. Jag vill inte heller ha någon kontakt med henne. Men ändå. Blod är tjockare än vatten säger dom. Men jag vet inte. Blir lite förvirrad. Hon hade inte behövt göra det. Varför gör hon så? Gör hon det för att jag ska dra tillbaka åtalet? Gör hon det för att vara snäll? Gör hon det för att hon känner sig tvingad? Varför? Jag vet inte ens om jag vill ha nåt från henne. Det är ju snällt och så. Men som sagt. Varför ska hon slösa pengar på mig? Det känns så onödigt, det känns som att det finns en hake. Men vad? Det kanske bara är jag som är paranoid och nojig. Jag borde vara glad. Men det är jag inte. Jag är bara ledsen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback