Nackdelar med att vara jag.

Fan va trött jag är på att humöret skiftar så jävla mycket. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Just nu känns det som att jag skulle kunna bita fingrarna av mig. Jag verkligen orkar inte med detta humör längre. Kanske dags att verkligen ta tag i saker. Men frågan är ju hur. För det är inte så jävla lätt, att lura mig själv till det är ju endast naivt. Ibland finns det ju dock utlösande faktorer till att man mår dåligt. Och tvärt om med såklart. Men det är ju inte lika starkt. Och händer inte lika ofta. Jag vill kunna säga att jag mår bra och att livet leker. Men det stämmer inte helt. Jag mår inte bra. Men livet leker, dock en lek jag inte bett om.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback