Endel människor alltså.

Att kommentera en blogg anonymt, ett upprörande inlägg dessutom, näst intill påhopp. Patetiskt, stå rak i ryggen, stå för dina åsikter, att gömma sig bakom en anonym skärm. Patetiskt, och btw, det är inte så anonymt, ip-adresser sparas förstår du. Och datorkunniga människor vet hur man tar reda på vart ip-adressen hör hemma. Men förhoppningsvis kan du själv stå för vem du är. Nog för att jag näst intill redan vet. Oavsett, jag behöver inte såna som dig i mitt liv. Jag står på egna ben. Och står för det jag tycker och tänker. Att sitta och kommentera saker anonymt, haha. Jo sånt brukade jag också göra i 14-års åldern, då man oftast är osäker på sig själv och inte kan stå för vad man tycker. Men för i helvete, du är en vuxen människa.
"Släkten" är värst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback